function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Nu funkar inte

Heej på er mitt mobilabonnemang har varit jätte dampit så har inte haft nått internet elr jag har fortfarande inte det så är inne via wifi på mobilen istället:/ Men ni funkar inte min blogg app så det är as damp !!! Men har även fått den nya blogg.se på vanliga hemsidan nu lite efter sisodär bara ;) men jag har inte så mkt att säga mer än att jagdrycker det funkar ganska så bra faktiskt ;) om 6 dagar åker jag till England på språkresa :D längtar jätte mycket :)
 
Men ha det bäst flodhäst fortsätt ha ett bra sommarlov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0