function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Mailar

Sitter och skriver ett mail till min värdfamilj som jag ska bo hos i England :) 
Men det typ funkar inte för hennes mail är typ fel :S Hon har glömt att sätta in ett @ så vet inte riktigt hur jag ska göra nu... Får nog ringa till sts kontoret och höra vad dom säger så man kke får reda på nått 
men ska fortsätta att kolla runt nu puss på
men ut med er i solen som är idag för det ska jag sen puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0